Update - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Anouk en Jos - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Anouk en Jos - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Jos

02 Januari 2015 | Australië, Blue Mountains

Hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat we een blog geplaatst hebben. We hadden een lange blog getypt op de laptop maar helaas is de adapter kapot en kunnen we die niet plaatsen. Hierbij dus een kortere versie vanaf de telefoon.

Na Rainbow Beach zijn we naar Mapleton gereden. Na een bezoekje aan oa. de Glasshouse Mountains zijn we doorgegaan naar onze volgende bestemming Binna Burra.

Binna Burra ligt in Lamington National Park en de weg omhoog was redelijk steil. Door de hobbels in het asfalt leek het soms alsof we erg schuin hingen dus Anouk heeft de deur goed vastgehouden en was blij toen we boven waren. Het park was verder erg mooi, we hebben een aantal tochten gelopen waaronder 1 van 14 kilometer.

Na Binna Burra zijn we in Tenterfield geweest, dag regen dus snel door. De volgende camping was in Dungog en toen we aankwamen roken we al waar de toiletten en douches waren. Het was al behoorlijk vol en we hadden geen behoefte aan een plaatsje na het toilet dus we zijn op zoek gegaan naar iets anders. Gelukkig was er aan de andere kant van de weg nog een vakantie huisje vrij met prachtig uitzicht.

Op oudejaarsdag zijn we naar Sydney gereden om daar oudejaarsavond te vieren. We waren om 4 uur op het plekje bij het opera house en het was een behoorlijke zit tot 12 uur. Het vuurwerk was wel weer erg mooi, dus dat was de moeite waard.

We willen een gelukkig nieuwjaar wensen, al is het wat verlaat door de laptop problemen.

Groetjes, Jos en Anouk

• 02 Januari 2015 - 08:28

Joke:

Spannend! Die herinnering aan opera house in Sydney met oudjaar nemen ze je niet meer af, geweldig! Veel plezier verder!
    XXX

• 02 Januari 2015 - 09:23

Claudia:

Jullie ook een gelukkig, gezond, liefdevol en mooi 2015! Geniet lekker daar.

• 02 Januari 2015 - 11:58

Hans:

Hoi Anouk en Jos, nogmaals een heel gelukkig en gezond 2015 gewenst! Het begin kan al niet meer stuk! Veel plezier in de Blue Mountains. Geniet van alle mooie dingen! Groeten, papa.

• 03 Januari 2015 - 20:14

Peter En Yvonne:

Heel veel geluk voor jullie in 2015 ! Nog een hele mooie reis ! Lieve groetjesj

• 04 Januari 2015 - 13:26

Jolanda:

Hoi Anouk en Jos,
    Een heel mooi en gezond 2015, jullie zijn en het jaar uit en in het goed begonnen, geniet verder van jullie reis en al het moois wat jullie nog gaan zien.
    Groetjes, Jolanda en Erwin .

• 05 Januari 2015 - 08:33

Miranda:

Hoi anouk en Jos,
    Een fantastisch 2015, en wat een mooi spetterend begin in Sydney. Wij hebben het kunnen zien op tv. Hebben jullie last van de bosbranden? Geniet nog lekker van al het moois wat nog gaat komen. Groet miranda

• 06 Januari 2015 - 11:47

William En Cora:

Hoi hoi,

Jullie ook alle goeds voor 2015 en veel plezier nog in Australie.